piątek, 14 kwietnia 2017

Co, kto, z czym się je- Doitsu

Witam wszystkich zainteresowanych pierwszym postem na tym blogu. Jeśli tu przybyłeś zapewne wiesz kim jestem, a jeśli nie wiesz- odejdziesz stąd znając już cząstkę mnie. Ponoć mam wiele imion, poczynając od Alexandry, kończąc na Akane. Jestem znana jednak bardziej pod pseudonimami Doitsu, Sasha, czy też Klapek Mojżesza, ot co. 

Sekret Klapków Mojżesza rozwiązany
Interesuję się fotografią, florystyką, kulturą krajów wschodu i północy, mitologią słowiańską i skandynawską, lalkarstwem, popkulturą, psychologią, a to jedynie czubek góry lodowej moich zainteresowań. Dlaczego? Interesuje mnie w s z y s t k o. Od budowy atomów, po mechanizm działania naszego mózgu. 

Moje poglądy są sprecyzowane, nienawidzę przynależeć do frakcji, dlatego często powstrzymuję się od zbędnych wypowiedzi. Bawi mnie wszystko, mój czarny humor nie zna granic, nie oburzam się z byle powodu, no chyba, że ktoś celowo postanawia niszczyć swoje i cudze życie. Jestem człowiekiem dla którego ważne jest samospełnienie, marzenia, idee. Typ estety, szczególnie wrażliwego na piękno kwiatów i drobnych roślin doniczkowych pokroju storczyka. 

Często swoich czytelników nazywam perełkami, lub storczykami. Nie wiem czemu, uważam to za miły zwrot, a że na ogół mam miłe usposobienie, to mogę go nadużywać.

Jestem aktywna na wielu socialkach, głównie są nimi ask.fm i fb. Do aska jestem szczególnie przywiązana, z resztą wiele osób zdążyło już to zauważyć.

Co będzie na blogu? Na blogu będą znajdowały się szeregi postów z inspiracjami, relacjami z wycieczek, recenzji książek/filmów/anime/tasiemnców, notki o moich spostrzeżeniach, przepisy, DIY, które są tak proste, że poziom jest dla debili [w końcu muszę umieć to zrobić], tłumaczenia, tagi, posty o tym jak co się robi [bo mam wrażenie, że co poniektórym trzeba wytłumaczyć, dlaczego nie trzeba się bać wysłać przykładowego listu, poznać nową osobę]. To chyba tyle, ale znając mnie poszufladkuję to w sposób typowy dla mnie.

Życzę miłego wieczoru, do napisania wkrótce. Bye,~